29.07.2016 09:56

KŘESŤANÉ Z ČESKA MÍŘÍ SPOLEČNÝM AUTOBUSEM DO FRANCOUZSKÉHO TAIZÉ

  Mladí lidé napříč církvemi v České republice využili možnosti vydat se společně druhý srpnový týden autobusem do Taizé, francouzské vesničky uprostřed burgundských vinic na jihu Francie, kde sídlí ekumenická komunita....
28.07.2016 13:36

LETNÍ ŠKOLA DUCHOVNÍ HUDBY CONVINIUM 2016

  Společnost pro duchovní hudbu zve na letní školu duchovní hudby Convinium 2016, která se koná 20. – 28. srpna v želivském premonstrátském klášteře. Convivum je místem setkání aktivních hudebníků, kteří chtějí...
26.07.2016 13:30

ÚSTŘEDNÍ CÍRKEVNÍ KANCELÁŘ ČCE HLEDÁ FUNDRAISERA/KU

  Vedoucí tajemník Ústřední církevní kanceláře Českobratrské církve evangelické vypisuje výběrové řízení na pozici Fundraiser/ka a administrátor/ka projektů. Práce spočívá ve vyhledávání projektových výzev,...
25.07.2016 11:57

PŘIPOMENUTÍ ROMSKÉHO HOLOCAUSTU

  V noci z 2. na 3. srpna 1944 bylo v koncentračním a vyhlazovacím táboře Osvětim-Březinka zavražděno 2898 Romů a Sintů – mužů, žen i dětí – většinou nemocných a starých lidí, kteří byli posledními romskými...
05.12.2014 12:16

Logo Husovské slavnosti 2015

Na zahajovací tiskové konferenci Husovských slavností 2015 a Husova roku 2015 bylo kromě celého projektu představeno také logo Husovských slavností 2015. „Logo je výsledkem soutěže, které se účastnilo na 30 subjektů: ať už grafických studií, výtvarníků nebo studentů uměleckých škol. Logo bylo vybráno komisí složenou ze zástupců Českobratrské církve evangelické a Československé církve husitské a práce kreativní agentury Kreatura.cz získala největší počet hlasů. Osobně jsem pro tento návrh hlasoval,“ říká Tomáš Najbrt, který má na starosti komunikaci s veřejností a médii v Ústřední církevní kanceláři Českobratrské církev evangelické a soutěž připravil a realizoval.

 

„Jako nosný grafický prvek vytvořené značky dominuje silueta Mistra Jana Husa, jejíž podoba je díky specifickému tvaru jeho čepce (biretu) ve všeobecném povědomí. Hmota této siluety následně tvoří pozadí pro inverzní motiv využívající grafický dvojsmysl k dovyprávění příběhu. V prvním plánu nacházíme knihu či spis, ze které Mistr předčítá svá kázání, v druhém plánu z motivu vystupuje silueta kalichu a přináší tak zřetelnou symboliku české reformace, rovnosti mezi duchovními a laiky i mezi bohatými a chudými,“ vysvětluje Michael Bečka z agentury Kreatura.

 

Představen byl také úvodní spot Husovských slavností:

INFO
Vaše zboží bylo vloženo do košíku.

zavřít